Her sabah ofise geldiğinizde masanızın üzerindeki işlerin dağı gibi büyüdüğünü mü hissediyorsunuz? Eski usul dediğimiz, tepeden inen emir-komuta zinciri artık çuvalladı. Hem de quite literally. Benim geçenlerde fark ettim ki, 2026'nın hibrit ve yapay zeka destekli çalışma ortamında eski tip management anlayışıyla yol alan takımlar, tam bir kaos içinde yüzüyor. Peki bu durumda ne yapmalı? Eski alışkanlıkları çöpe atıp, gerçekten işe yarayan, pratik çözümlere mi sarılmalıyız? Kesinlikle öyle.
Eski Alışkanlıkları Çöpe Atmak: Modern Management Neden Farklı?
Geçenlerde bir yöneticiyle sohbet ediyordum.