Çamaşır makineniz tekrar mı sızlamaya başladı? Yoksa akıllı telefonunuz şarjını hiç mi tutmuyor? Eskiden olsa belki de hemen çöpe atıp yenisini alırdık ama 2026'da işler biraz değişti. Epeydir fark ettim ki, etrafta sağlam eski eşyalar bulmak epey zorlaştı. Hem cebimizden çıkan para hem de doğaya bıraktığımız iz düşünüldüğünde, tamir kavramı sadece bir hobiden çok, bir yaşam tarzına dönüştü. Peki ama ne zaman kendimiz çözmeliyiz, ne zaman pes etmeliyiz? Hiç düşündünüz mü?
Bozulan Eşyayı Hemen Atmalı mı, Yoksa Tamir Mi Etmeliyiz?
Bu soru her zaman canımızı sıkar, değil mi? Geçenlerde bulaşık makinemizin pervanesi kırılınca evde kriz çıktı. Eşim